Creatieve Cadeautips voor handwerken

eindejaars-cadeau-blog-sa0o

Het is alweer December en dat is toch ook altijd een beetje de cadeaumaand. Iedereen is druk in de weer om cadeautjes aan te kopen voor de eindejaarsfeesten. En zoals iedereen wel eens ervaart is dat zeker niet altijd gemakkelijk om iets leuks te vinden. Daarom hebben wij wat cadeautips op een rijtje gezet.

Pakketten

Pakketten zijn altijd heel fijn om te geven, en krijgen uiteraard! Wij hebben leuke pakketten samen gesteld die echt wel heel nuttig kunnen zijn en zeker gebruikt kunnen worden. Hieronder vind je een aantal van onze pakketten. uiteraard vind je in onze webshop nog meer leuke pakketten.
Chunky omslagdoek – 44,75 euro
vaatdoeken – 7,35 euro
gehaakte tas 41,10 euro
cosy deken77,75 euro
punch pakket – 25,95

cadeautips haak of breipakketten

Brei & haaknaalden

Wie haakt of breid heeft absoluut de naalden nodig! Ja want een leuk project haken of breien zonder de naalden… nee dat lukt niet. Wij hebben een heel mooi assortiment aan haak en breinaalden. Van de goedkopere tot de duurdere. Voor ieder wat wils dus. Wij hebben ook mooie haaknaalden sets in ons assortiment die absoluut cadeau waardig zijn.
Knitpro Sokkenbreinaalden worden per 5 geleverd 5,40 euro
Knitpro Zing Rondbreinaald 4,65 euro
Knitpro Waves vanaf 2,80 euro
Knitpro waves haaknaaldenset 37,55 euro
Tulip etimo Rose haaknaaldenset 162,80 euro
Tulip Sucre bead haaknaaldenset 57,20 euro

cadeautips haken en breien

Accessoires

Bij het handwerken horen natuurlijk ook accessoires die absoluut nodig zijn tijdens het breien of haken van jouw creatie. Denk maar aan een toerenteller of aan stekenmarkeerders. Of gewoon om onze breinaalden te beschermen met punt beschermers. Je kan zelf jouw eigen pakketje samen stellen met al deze hebbedingetjes.
Stekenmarkeerders vanaf 2,25 euro
Puntbeschermers vanaf 2,25 euro
Toerentellers vanaf 2,40 euro

cadeautip accessoires voor haken en breien

Boeken/magazines

Een haak of breiboek of een magazine is ook altijd heel leuk om als geschenk te geven. Zeker als jij iemand kent die een fervente haakster of breister is dan is een boek of magazine meer of welkom.
Breien met tweedgaren 19,95 euro
De Nieuwe Breibijbel 9,95 euro
Boek Durable Moderne Klassiers 2 12,50 euro
Boek kerst haken deel 2 19,95 euro
De Nieuwe Haakbijbel 9,95 euro

Cadeaubon

Uiteraard hebben wij ook onze cadeaubon die zeer populair is. Als je dus van bovenstaande niet gelijk weet wat geven dan is een cadeaubon de oplossing. De persoon die deze bon krijgt kan dan gewoon zelf komen shoppen in de webwinkel en kopen wat ze zelf graag willen. Daar doe jij dus zeker nooit verkeerd mee. De cadeaubon gaat vanaf 10 euro tot 50 euro.

cadeaubon crochetcreations

Ik hoop alvast dat jij vind wat jij nodig hebt met deze tips. Indien u vragen heeft dan mag u zeker mailen naar info@crochetcreations.be

Geef een antwoord