Algemene vragen werking crochetcreations

klantenservice crochetcreations.be

Als je hulp nodig hebt of vragen hebt aarzel zeker niet om ons te contacteren. Wij helpen je heel graag verder! Op deze pagina vind je de veel voorkomende vragen die jou misschien verder kunnen helpen. Wil je toch liever persoonlijk contact? Neem dan telefonisch contact of stuur ons een e-mail. 

Ga direct naar:
Meest gestelde vragen:

Binnen België: Voor verzendingen naar een afhaalpunt betaal je € 4,95,- en verzendingen naar een thuisadres betaal je € 5,95,- bij een besteding tot €35 euro. Indien u meer of €35 euro besteed in de shop kom ik voor de helft bij in de verzendkosten en betaald u slechts €2,95 euro. Bij ons geldt een gratis verzending vanaf € 55,- enkel voor leveringen binnen België. Verzending gebeurt via B-Post

Voor de mensen die in de streek rond Oudenaarde wonen is er ook een afhaalmogelijkheid. Je krijgt van ons dan een bevestiging dat je pakketje beschikbaar is. Je kan afhalen van Maandag tot Vrijdag van 16h tot 19h.

Binnen Nederland: De verzendkosten naar Nederland zijn vanaf € 9,95,-. Voor Nederland geldt er geen gratis verzending daar deze te hoog zijn. Verzending gebeurt via PostNL

Je kan kiezen uit verschillende veilige betaalmethoden om je bestelling te betalen. Het hangt er ook vanaf in welk land je woont met welke betaalmethode dat mogelijk is. Bij crochetcreations.be heb je de volgende betaalmethoden: iDeal, Bancontact, Kredietkaart en Apple Pay

iDeal

Met iDeal kan je online betalen met je Nederlandse bank. Dit is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. 

Bancontact

Via Bancontact is het veilig betalen. Je kan zowel met je cardreader betalen als met een QR Code die je kan scannen. 

Kredietkaart

Met deze betaalmethode kan u ook veilig uw online betalingen uitvoeren net zoals je kan doen met bancontact. 

Apple Pay

Deze betaalmethode gebeurt via jouw telefoon (enkel voor mensen die een Apple account hebben). Het is eenvoudig betalen met je Apple Pay

PayPal

Deze is een veel gebruikte betaalmethode en werkt ook snel en efficiënt en veilig

Crochetcreations.be heeft geen fysieke winkel. Maar voor de mensen die in de regio Oudenaarde wonen is er wel de mogelijkheid om het pakketje af te halen. Ik werk uitsluitend online. 

Uiteraard is het zo dat wij jou ook helpen als je vragen hebt ivm een patroon, wol of andere zaken. bv hoeveel je nodig hebt om een trui te haken of breien. Je kan ons telefonisch bereiken van Maandag tot Vrijdag vanaf 16h tot 19h op het nummer 0470/50 95 22 of stuur ons een mailtje naar info@crochetcreations.be of ga live met ons in de live chat die je vind op de webshop. (messenger)

Bij patronen vind je boven de uitleg een download knop. Als je op deze knop klikt dan komt het patroon automatisch tevoorschijn in pdf bestand. Je kan dan het patroon opslaan of afdrukken. Gratis patronen staan altijd op uitverkocht. Dit omdat je het niet in jouw winkelmandje kan stoppen. Dit om onnodig facturen met gratis producten te moeten verwerken. 

Het is helaas niet mogelijk om het specifieke verfbad te bestellen. Maar je kan uiteraard altijd navraag doen bij ons door contact op te nemen via mail of telefoon. Of als je jouw garen hebt besteld kan je notities toevoegen en aangeven om dat specifiek verfbad te hebben. Indien dit niet kan zal u hiervan op de hoogte gebracht worden.

Wij hanteren een leveringstermijn van 2 – 5 werkdagen. Wij stellen alles in het werk om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden. Eens het bij ons vertrokken is dan hangt alles af van de bezorgdiensten en dit hebben wij helaas niet zelf in de hand. Je ontvangt steeds een mail van ons als het pakketje verzonden is. 

De voorraad word regelmatig bijgewerkt. Als een artikel niet op voorraad is, is het ook niet mogelijk om het in jouw winkelmandje te leggen. Dan is het bij de leverancier ook niet op voorraad. Aangezien ik enkel online werk heb ik ook niet alles op stock maar staat het wel op voorraad in mijn webshop. Dit komt omdat mijn leverancier heel snel levert (meestal daags nadien) en ik u heel snel van dienst kan zijn. Enkel de levering van Lang Yarns kan ietsje langer duren. Maar dit staat ook aangegeven bij de producten. 

Reeds geplaatste en betaalde bestellingen kunnen niet worden gewijzigd. Als je betaling door ons ontvangen is word de bestelling direct in behandeling genomen om zo snel mogelijk naar u toe te zenden. U kan steeds contact opnemen met onze klantendienst via telefoon of e-mail om te zien of er nog andere mogelijkheden zijn. 

Indien u een bolletje te weinig hebt besteld of nog iets wil toevoegen aan jouw bestelling raad ik u aan om contact met ons op te nemen. Dit kan via mail, of via de messenger knop op de webshop. Ik kijk dan wat ik nog kan doen om dit bij te voegen aan jouw bestelling. Hou hier wel rekening meer dat jouw bestelling wat vertraging kan oplopen.